mélancolie

Monday, April 12, 2010

urgent need of whales in ice and kids in gold like fields as vice...


pure at morning, no time for more...
today is black.
black wool scrapes allover the day.
it layers fields and it aspires to you.

37 comments:

  1. this is downright mystical beauty.

    ReplyDelete
  2. wow super bilder!
    zauberhafter blog, dich verfolg ich :)

    ReplyDelete
  3. ich mag das doppelbild.
    irgendwie verstörend...

    ReplyDelete
  4. amazing photos!

    well done!

    www.thebeautifulandthehard.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. trippy.
    i love you moving picture post below too.
    x.

    ReplyDelete
  6. wow, you make everything looks so raw and beautiful. what a talent!
    Pearl xo

    ReplyDelete
  7. sehr inspirierend und wunderschön zauberhaft. Wie immer <3

    ReplyDelete
  8. Sehr schöne Fotos. Du hast ja bisher auf deinem Blog dein Gesicht nicht so oft gezeigt, aber so bringst du eben noch ausdrucksstärke rein. Also noch mehr.

    Hängst du den Hintergrund eigentlich immer Extra ab oder ist das da schon so?

    ReplyDelete
  9. das letzte ist sehr interessant!

    ReplyDelete
  10. beautiful pictures and wonderful blog!

    //Sarah

    ReplyDelete
  11. das zweite, ist schön. ruhig und von ner andren welt. verzaubernde.

    ReplyDelete
  12. LOVE love love the way the hair is styled here, wish i could get mine to sit like this lol

    ReplyDelete
  13. Lovely colouring, they look so nice!

    ReplyDelete
  14. oh i just went to see her photos, and she is much better at it! but thank you my dearest Xx

    ReplyDelete
  15. your blog is very beautiful! i'm glad i found it

    ReplyDelete
  16. 398cn7tawt3onvq9yf
    GORGEOUS ♥

    and the designer is marios schwab :)

    ReplyDelete
  17. wow the second photo! did you do this? I love it! how, photoshop?

    ReplyDelete
  18. Ich mag den Blick, den alte-dame-würgreiz-mecker Mund. Und die Haare, vor allem diese.
    Natürlich auch deine Zeilen. Sie inspirieren mich.

    Ich danke dir außerdem für deine Kommentare. Es freut mich dass dir mein Textblog so gefällt. Blog-7 schläft derzeit .. es regnet und regnet und regnet. Gute Nacht!

    ReplyDelete
  19. Oh tut mir leid, es sollte nicht so .. doof rüber kommen. Bezog sich lediglich auf den starken Ausdruck, insbesondere beim Mund und nicht auf irgendwelche Hässlichkeit. Die sehe ich nämlich gar nicht. Wie gesagt - wunderschöne Haare und so! :D

    ReplyDelete
  20. Entschuldige bitte.
    Was soll dein Kommentar bei mir heißen ^^? ...

    PS: Welch schöne Bilder du machst - verzaubernd.

    ReplyDelete
  21. Die bilder sind echt schön!! womit machst du die? sie wirken etwas wie aus einer anderen Welt. Ich finde man kann sich eine ganze Geschichte über dieses Bild ausdenken. Das Sprichwort ein Bild sagt 1000 Worte stimmt bei deinen Bildern auf jeden Fall!!

    http://art-and-snow.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. thank you my dearest. if i haven't said so, i love the second photograph.

    serene.

    ReplyDelete
  23. these photos kind of look like amanda norgaard !!
    omgomg gorgeous .

    ReplyDelete
  24. Ah, I'm slightly scared but highly enchanted too. btw, you have some wonderful sketches on here:)

    ReplyDelete
  25. really great pictures! love it

    ReplyDelete

.


© raphaela anouk
+++
all contents belong to me.
if you want to reblog something, please do not forget the credits.
+++
for any questions, write me:
raphaelaanouk@gmail.com
+++