mélancolie

Tuesday, April 6, 2010

nackte unschuld gehüllt in pelz...

23 comments:

  1. Ich liebe deine Zeichnungen.
    Und vom letzen Post hab ich unglaublichen Hunger auf Erbeeren und geschlagene Sahne bekommen.
    Deine kleinen Animationen sind in letzter Zeit sehr lecker ;D

    ReplyDelete
  2. wahnsinn, deine zeichnungen. man kann so viel damit anfangen, sich dabei denken und seine eigenen situationen damit vergleiche bzw hineininterpretieren. wunderschön! :)

    ReplyDelete
  3. Ich finde du wirst besser. Ich finde du setzt das "weglassen" immer besser ein.

    ReplyDelete
  4. love the little details in her fur coat and stockings

    ReplyDelete
  5. these sketches are amazing in a mysterious way.

    ReplyDelete
  6. Du solltest das Gericht aber unbedingt probieren - es ist ganz wunderbar!

    Ich wuenschte, ich haette nur halb so viel zeichnerisches Talent wie du. Ich ziehe meinen Hut ab!
    Ich musste bei den Bildern stark an "Venus in Furs" von The Velvet Underground denken - die auch mich fuer meinen Blognamen inspirierten ;)

    ReplyDelete
  7. i love your sketches so much, the shapes are brilliant. x

    ReplyDelete
  8. love it love it love it
    fur coats + thigh highs are divine

    ReplyDelete
  9. you are extremely talented!

    ReplyDelete
  10. your drawings ... are so unlike everything else.
    i absolutely love it.
    you're not trying to copy anyone else, or anything else, youre just plain talented.
    and genius.
    you're amazing !

    ReplyDelete
  11. lovely illustration
    i love your work!

    x

    ReplyDelete
  12. Sende mir mal ein scheenes Bild für meine Wand und den Blog ;-)))

    ReplyDelete
  13. beautiful. is it your drawings?

    ReplyDelete
  14. Thanks a lot for the lovely comment.
    I absolutely LOVE your blog, all your pictures are gorgeous, but you should write your texts in English because I can't understand a word of german!
    xxx

    ReplyDelete
  15. that's gorgeous
    i'm doing life drawing at the moment, best fun in my life

    xx

    ReplyDelete
  16. Oh my..you totally got talent! Theres something special with your drawings , keep it up!
    I would lika to follow you, got bloglovin?
    salut/ Felicia

    ReplyDelete
  17. This reminds me of Egon Schiele, especially the face

    ReplyDelete
  18. beautiful, the stockings make it. i gotta do a fur-nude.

    ReplyDelete

.


© raphaela anouk
+++
all contents belong to me.
if you want to reblog something, please do not forget the credits.
+++
for any questions, write me:
raphaelaanouk@gmail.com
+++