mélancolie

Thursday, December 17, 2009


it's a big city life fairy...
a villagenomad...

13 comments:

  1. Beautiful. I love the fake pink diamond.

    ReplyDelete
  2. die haarfarbe im ersten bild find ich voll toll :)

    ReplyDelete
  3. i want to be that girl for christmas, i love her hair.

    ReplyDelete
  4. love that first photo! her hair, braid and balloons are wonderful. :)
    peace & love!

    ReplyDelete
  5. So schöne Bilder, tolle Farben ,tolle Models, toller Fotograf. toll

    ReplyDelete
  6. die Bilder erinnern mich ein bisschen an meine Kindheit, gefallen mir sehr!
    Und du hattest ja gefragt was auf dem einen Bild zu sehen ist, das ist Griesbrei, bzw. der Versuch eines Griesbreis :>

    ReplyDelete
  7. I really love the first picture. Her hair is perfection.

    ReplyDelete
  8. I usually dream far far away

    ReplyDelete
  9. I am absolutely in love with both these pictures. Really striking images.

    ReplyDelete
  10. mein herz verliert, jedes mal wenn ich das zweitere bild ansehe, einen schlag. so viel schönheit ist unerträglich.
    und unmöglich zu vergessen.
    ich kann nicht aufhören, zu staunen.

    ReplyDelete

.


© raphaela anouk
+++
all contents belong to me.
if you want to reblog something, please do not forget the credits.
+++
for any questions, write me:
raphaelaanouk@gmail.com
+++