mélancolie

Tuesday, August 25, 2009

cuddle hood


zara, 69€. keep it or keep it back?

46 comments:

  1. take. oder preisvergleich mit h&m. dort 50 euro? du bist wunderschön.

    ReplyDelete
  2. keep it! looks crazy and original :)

    ReplyDelete
  3. keep it. i like it. you look great in it!

    ReplyDelete
  4. take, not toss. bei hundm online finde ich ihn auch gar nicht mehr. vorne lang, hinten kurz, ist der cardigan. vllt. sollte ich genauere fotos machen.

    ReplyDelete
  5. ich find acne, open ceremony und all den gehypten kram zum gähnen - ash macht die besten schuhe. und nicht nur sneakers. also, welche sinds - in welchen bnn bist gezogen worden?
    ps don't keep it.

    ReplyDelete
  6. I love it. I'd keep it. I have a very similar item from Mango made of Alpaca wool that is just so soft and warm, despite being a shortsleeve. I love the fact that this one has faux fur, which makes it look even more comfortable. If you can cuddle it, it's good in my book :)

    ReplyDelete
  7. hallo was für ne frage ?!?
    BEHALTEN !!
    so geil das teil - hatte ich gestern auch schon in der hand aber da wusste ich noch nicht wofür ich mein geld vllt noch brauche :-)

    ReplyDelete
  8. OMG are you kidding!?
    its STUNNINg you must must must MUST keep.
    you are such a doll. and brilliant pictures as well!
    i want one too! :)
    xoxo ♥ xoxo

    ReplyDelete
  9. KEEP, or maybe send it to me instead?

    sorry if its taken me a while to reply about the jacket, i've been away
    yes it's h&m, was £24.99 i think? and i got it from the h&m down bond street in london
    ALSO it is part of the "divided" collection, that might help xx

    ReplyDelete
  10. I don't like it. Although it looks great on you (which is always better, you having the look to pull it off). I think the knit is a bit too heavy and the cardigan is a bit too long for my liking but as I said, you are able to pull it off.

    ReplyDelete
  11. eh, sorry, i don't like it. but these pictures are great! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. nicht schlecht eigentlich.
    ich renne aus zara zur zeit immer kotzend raus. weil es ist so "Nieten sind Trend? Ach, dann besetzen wir mal einen ganzen Rock damit." - alles so mainstream trend mäßig. Vielleicht hast dus verstanden, was ich sagen will :)

    Ich meinte das durchaus ernst und ich finde es schön, dass du gerührt bist.
    Hamburg war schön, danke.

    &nein, 100% gefällt es mir auch nicht. aber es ist nicht schlecht.

    ReplyDelete
  13. Keep it. I totally need winter clothes to withstand the Massachusetts winter, but you should keep the jacket.

    ReplyDelete
  14. Keep. It's an extremely beautiful yet comfy looking sweater.

    ReplyDelete
  15. keep it! i love it - great combination of textures

    ReplyDelete
  16. it photographs beautifully!
    i'd keep it =)

    x oriwa editorial

    ReplyDelete
  17. i love it. you look very comfy.


    x


    www.tittees.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. what a lovely blog you have here! thanks for stopping by mine :)
    added you to my blogroll.
    x

    ReplyDelete
  19. hi! thanks!;)
    you look great!! oh my good..your pictures are so amazing...i'm in love with your blog ..absolutely!!!! kiss

    ReplyDelete
  20. hey :)
    bonn ist eigentlich nicht ländlich, in meiner stufe ist sowas nur nicht angebracht - die finden alles was nicht pink ist und glitzert total doof.. und die jungs haben sich dem schon angepasst. (also ich mein damit, dass die jungs nichts zu sagen haben, weil sie in der unterzahl sind.)

    der pulli hat verhältnismäßig engere ärmel, genau.
    ich find den auch sehr schlicht - daher gefiel er mir ja so verdammt gut.. naja, ich verspreche wenn es nichtmehr soooo warm ist, dass ich ihn mal anziehe. in kombination mit der batikleggins. :)

    danke für die ermutigung! du hast recht!

    lg, anna

    ReplyDelete
  21. KEEP IT IT'S SO FLIPPING AMAZING.
    i envy you...it's so hot here.

    x

    ReplyDelete
  22. Es ist schon ganz nett..aber 69€ ist auch viel Geld. Falls du dich fragst, ob du es zurückgeben sollst, überleg dir, ob es da denn Zweifel gibt? Weil falls ja, dann solltest du es vielleicht doch lieber umtauschen..

    ReplyDelete
  23. you can give it to me. lol

    u're welcome~ ur blog deserves it.

    ReplyDelete
  24. I like it, it seems a very cosy thing.

    ReplyDelete
  25. of course! ;)
    ive been meaning to post
    links for some time
    and plan to soon ;)
    xoxo ♥ xoxo

    ReplyDelete
  26. ich glaub ich mag die kombi nicht. also strick und wolle.. eins reicht.
    aber es steht dir.

    ReplyDelete
  27. The first photo blew me away. So awesome!!

    ReplyDelete
  28. tolle bilder...
    welche kamera benutzt du?

    ReplyDelete
  29. LOVE IT . DEF KEEP IT. LOVE THE LOOK!





    XX
    CHICMUSE

    ReplyDelete
  30. Your images are always so so gorgeous. What are your photography tips and tricks to achieve such dreamy looking photos? x

    ReplyDelete
  31. Keep. Or send to a certain girl who must endure especially cold winters...
    I have always wondered. Can you please explain to me "Raben-Schwarz" as a name for your blog? What does it mean?

    ReplyDelete
  32. keep it. a girl needs fur in her wardrobe. imagine layering with that! it's great :)

    ReplyDelete
  33. amazing pics.
    i love the color.

    xx
    http://zebratrash.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Keep it!! It's totally awesome.

    ReplyDelete
  35. Beautiful pics!!!! kisses
    Paula (GALA PADILLA)

    ReplyDelete
  36. Wieder absolut tolle Bilder! :)
    Deine Mail kam an, danke.
    Antwort kommt auch, bin nur grad nicht zuhause
    und morgen gehts dann endlich nach Schweden.
    Liebe Grüße und bis bald! :)

    ReplyDelete
  37. @ anonymous,
    vielen dank. ich habe eine canony digital ixus80is.

    ReplyDelete
  38. ohje.. der fehlerteufel :)
    ich meinte fell und strick.. ich mag beides sehr, aber zusammen ein bisschen too much

    ReplyDelete
  39. Oh, ein Gesicht :)

    Also mein Fall ist es nicht.
    Aber wenns dir gefällt, dann bahalte das doch!

    ReplyDelete
  40. fell und strick in einem kleidungsstück vereint, mein ich :)

    ReplyDelete

.


© raphaela anouk
+++
all contents belong to me.
if you want to reblog something, please do not forget the credits.
+++
for any questions, write me:
raphaelaanouk@gmail.com
+++