mélancolie

Tuesday, May 26, 2009

80s sparkle monster

43 comments:

  1. LOVE LOVE LOVE THESE PHOTOS~
    YOUR BLOG IS THE SHIZZZZY SOO COOL!

    ReplyDelete
  2. wirklich eine wunderbare kombination!

    ReplyDelete
  3. so jealous
    i want this waistcoat.

    ReplyDelete
  4. WHY THE HELL ARE YOUSO GREAT???
    i just lovelove that!!!!!!!!all black looks good on u and that hoodie u make it look awsome
    and the headband!!wow:)
    keep posting outfits!!
    x

    ReplyDelete
  5. awesome. love the texture and shine differences to punch up the black, and oh dear god, where is that headband from, i neeeeed one.

    ReplyDelete
  6. such a nice outfit for a monster :)) kisses

    ReplyDelete
  7. lol

    love it, I want the head band.

    ReplyDelete
  8. Hey! :)
    Du postest schon oft Bilder von dir, was ich auch sehr cool finde (manchmal sind das so professionelle Bilder, dass ich garnicht weiß, ob die von dir sind bzw. ob du das Motiv bist, oder ob die von nem Fotograph mit Model sind...) aber die Bilder "Hey-ich-war-shoppen:-bluse-H&M,-schuhe...usw" gibt es nicht mehr so oft, meinte ich.
    Ja, bei Dir merkt man sehr deutlich, wie erwachsen Du inzwischen bist. Ich habe immer noch das süße Trampolin springende Mädel im Kopf, von vor ca. zwei Jahren...
    Trampolin springen tust du bestimmt heute auch noch, (mach ich auch ab und zu gerne,) aber du hast dich echt total weiter entwickelt.
    So wie man es sehr selten bei Leuten/Mädels in deinem Alter sieht.
    Ich bin immer wieder überrascht und finds einfach nur klasse!
    Willst du denn auch nach der Schule irgendwas mit Kunst/Mode machen? Wie alt bist du inzwischen, wenn ich fragen darf?

    Ja, Jen Urban & the Box kenne ich. Bin vor zwei Wochen bei Myspace drauf gestoßen. Die Songs gefallen mir recht gut, zum dancen sind die sehr gut...;) "Something in the dark" ist toll...
    Wünsch dir noch einen schönen Tag und hoffe, bei euch gewitterts nicht schon den ganzen Tag, wie bei uns. Hast du grad Ferien? Ich hab grad`n paar Tage frei.
    Mach ja weiter so, ich bin so gern auf deinem Blog.
    Ist so`n bisschen wie ne "andere Welt" positiv mit schönen Farben...
    Liebe Grüße+bis bald! ;)

    ReplyDelete
  9. hahaha,, ich hab mir das teil heute auch gekuaft!!!!!! lustigg...

    kisssesss

    ReplyDelete
  10. Wow, love this post! Gorgeous photos! I totally want that vest - perfect.

    ReplyDelete
  11. first i tought it was serena from gossip girl
    btw, i love it :)

    ReplyDelete
  12. mein gott bist du toll
    toll toll toll

    ReplyDelete
  13. i like the waistcoat very much!!!!!

    ReplyDelete
  14. Können wir gerne tun,
    würd mich freuen! :)
    Julesbloggt@gmx.de
    Liebe Grüße!

    ReplyDelete
  15. you look so fcking awesome .

    ReplyDelete
  16. ooh really, i probably only do because my job is vintage clothes on ebay so I'm always looking on there, best thing to do is if you have time just search vintage dress (floral etc) in a international search and look through alot of not so good do find something great..thats what I do :)

    camille x

    ReplyDelete
  17. Awesome - I love tonal sequins - great outfit - great blog - I have been obsessed with it lately!
    x

    ReplyDelete
  18. fotos i love.
    glitter i love.
    i always said. glitter for love. ^^

    ReplyDelete
  19. love the vest over the sweater:):) i do adore glitter/sequins.

    ps
    yes, i do. CS3/how about you?

    ReplyDelete
  20. Holy shit that is way hot for so much body coverage. Must be the sequins. Your hair is your face. Your like a creepy doll in a good way.

    ReplyDelete
  21. amazing outfit!!!
    love these photos soooo much,
    awesome you

    ReplyDelete
  22. ich hab mich eben entschieden
    dass ich mich
    in dich verliebt hab.
    und das kopflos!
    da darf niemand meckern.

    weiter so, mädchen

    ReplyDelete
  23. that is beyoooond awesome. im quite into sequined jackets at the moment.. they're the perfect ode to the 80's without being tacky.. hehe.. and i love how you paired it with an all black ensemble!! waaay too much awesomeness..

    ps

    hehe.. it is indeed funny and interesting.. "handful of pixie dust" is still with me actually.. havent used it in a while but still looks good.. like most old guitars do.. hehe..

    xx

    V

    ReplyDelete
  24. schön, du hast gute ideen und die umsetzung gefällt!

    ReplyDelete
  25. Du bist der absolute Wahnsinn!
    Ich beneide dich so abartig um deine Fotos, um dein ganzes Selbst oder wie du dich darstellst.
    Fantastisch!
    Und großartiges Outfit & Fotos!

    (musste jetzt einfach mal raus)

    ReplyDelete
  26. bonjour !
    its the first time i visit your blog and i can tell that im gonna add you now ot my links !
    everything is cool : your header, the music, the style im not usually do that lol but i'm adding you now :)
    a bientot !
    Boubouteatimexx

    ReplyDelete
  27. sequins and a hoody together!?
    brilliant!

    ReplyDelete
  28. Hahah, these are great photos.

    That sequin shrug is fucking amazing. With the hoodie, it's even more fantastic!

    ReplyDelete
  29. So good, love this look. And the images!

    xx

    ReplyDelete
  30. love the ensemble! gives me some fabulous inspiration for my sequins vest!

    ReplyDelete
  31. I LOVE LOVE LOVE the last photo! And all your recent posts!

    ReplyDelete
  32. i love love love love love!
    x
    www.tittees.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. *****************IMPORTANT******************

    @ Boubou

    uhh thank you so much, i hope you read that comment. i wanted visit your blog, but i can't see your profile so i can't visti your blog what make me sad... :(

    ReplyDelete
  34. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    ReplyDelete

.


© raphaela anouk
+++
all contents belong to me.
if you want to reblog something, please do not forget the credits.
+++
for any questions, write me:
raphaelaanouk@gmail.com
+++